Garanti ve İade Politikası

Garanti Hakkında Bilgi

Hiber bilişim, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, ürünleri için aşağıdaki garanti ve iade politikasını sunar. Bu politika, ürünlerimizi satın alan müşterilerimizin haklarını koruma amacı güder.

Garanti Kapsamı

  • Hiber bilişim ürünleri için [Garanti Süresi] boyunca üretim hatalarına karşı bir garanti sunar.
  • Garanti süresi boyunca, üretim veya malzeme hatalarından kaynaklanan sorunlar ücretsiz olarak giderilir veya ürün değiştirilir.

İade ve Değişim Koşulları

Müşteri memnuniyeti, önceliğimizdir. Eğer satın aldığınız ürün ile ilgili bir sorun yaşarsanız, aşağıdaki iade ve değişim koşullarına göz atabilirsiniz:

  • Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren [İade Süresi] içerisinde, ürünün orijinal durumunu ve ambalajını bozmadan iade veya değişim yapabilirsiniz.
  • İade veya değişim talepleriniz, İnfo@hiber.com.tr üzerinden tarafımıza iletilmelidir.
  • Ürün iadesi veya değişimi, ürünün hasarsız ve kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Garanti ve İade İstenmeyen Durumlar

  • Normal aşınma ve yıpranma
  • Kullanıcı hatası sonucu oluşan arızalar
  • Ürünün yanlış kullanımı veya ihmal edilmesi sonucu meydana gelen sorunlar
  • Doğal afetler, kazalar, yangın gibi olağanüstü durumlar

İade İşlemi ve İade Ücreti

İade veya değişim talebiniz alındıktan sonra, ürününüz incelenir ve uygun görüldüğü takdirde iade veya değişim işlemi gerçekleştirilir. İade işlemi sonrasında, ödemenizin iadesi 5 iş günü içinde tamamlanır. İade işlemi için herhangi bir ücret talep edilmez.